Dags att uppdatera?

Fyfan, jag som skulle bli bättre på det här. Men det har ju varit så himla fint väder så länge nu så man är ju ute heeela dagarna sen när man kommer hem så orkar man inte göra nånting...

Men nu tänkte jag göra en liten sammanfattning av det jag har gjort dom senaste dagarna :)





Har varit ute och åkt båt, vilket var otroligt skönt!





Åkte ut med Sandra till hennes kusin och badade och tvättade håret i vattnet. Hur skönt som helst. Dock jäkla kallt i vattnet. Årets första dopp blev det :)



En annan dag drog vi ut till en annan sjö och la oss och sola och snackade en massa :)



Igår drog jag med denna donnan Ewe...



...och denna donnan Sandra till hamnkrogen för lite öl :)



Jag från igår :)



Jag o Sandra ♥



Ewe o jaaag ♥



Haha snyggingewe!



Sandra :) Vi tog en liten ölochrök paus påväg till hamnkrogen :)


Det är väl i stort sett så min vardag har sett ut den senaste veckan. Massa sol och bad typ :) I helgen blir det bara jobb. Uschåtvi! Menmen...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0