Tävling - Vinn en bärbar dator!

Heeey!

Nu är det så att jag är med och tävlar på Kenzas blogg om en bärbar dator och då ska man skriva ut i sin blogg, en motivering om varför man ska vinna. Piece of cake! Hah, skrev ju nyss ett inlägg om min karls cputbrott på datorn som jag använder nu som knappt funkar! Jag lär bränna över alla mina bilder på skivor innan hårddisken lägger av helt.

Har kollat runt idag på olika sidor på olika laptops. Kollade tillochmed på den datorn som jag nu är med och tävlar om :) Skulle ju vara perfekt om man vann den, dock en på miljonens chans eftersom halva Sverige är med och tävlar :) Hehe. Jaja, det är bara att hålla tummarna att man råkar vinna, annars blir det Media Markt när lönen kommer och leva på vatten och bröd resten av månaden! :)

Pussar


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0