Godnatt?

Haha, ja det är faktiskt sant. Jag tänker gå och lägga mig nu. Har verkligen inget annat bättre för mig och är sjukt trött! Plus att jag ska åka till Strömsholm imorgon klockan 07.00 från jobbet...phu...

Det är faktiskt sjukt skönt att lägga sig tidigt. När jag gör det så brukar jag vakna vid typ 00.00 och slänga ett snabbt, oroligt öga på klockan, och då är hon bara 00.00! Då har man alltså massa timmar kvar att sova!

Jobbigt värre är det när man vaknar 3 minuter innan klockan ringer! Och dum som man är försöker man somna om! HAHA!

Jaja, godnatt söta läsare. Så hörs vi imorrn när jag kommer hem, vet dock ej när det blir då jag kan bli sittandes i Strömsholm i ett X antal timmar :D

PUSS förifan

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0