Mina julklappar

Nu har jag fått tummen ur och tagit kort på lite julklappar jag fått och även på lite kläder och sånt jag har shoppat :)
Vi börjar med ett inlägg om mina julklappar!

Beckham parfym med lotion som luktar ljuuuvligt fick jag av min älskade bror Fredrik :) Tack! ♥

Dolce & Gabbana parfymen fick jag av min älskade karl Daniel, Tack! ♥

Älskar båda parfymerna otroligt mycket!

 

 

Ett Apoliva kit kunde inte komma mer lägligt! :) Från föräldrarna ♥

 

En vattenkokare och en ny hemtelefon! :) Jag som dricker så mycket te älskar verkligen min nya vattenkokare! Hemtelefonen behövdes verkligen då den gamla laddade ur hela tiden :/

 

Ett prydnadsträd där jag kan hänga lite smycken! :)

 

En vågtång! :D

 

Detta Derma Seta kit ska jag få men mamma har beställt men det har fortfarande inte kommit :( Men det kommer :) Det är som ett eget hemma spa nästan. Man kan peela hela kroppen och tillochmed raka benen med den :) Hoppas den funkar fint! Men det tror jag :)

 

Sen fick jag en stekpanna för den gamla började må lite kasst, massa godis, pengar och lite annat smått och gott. Men pga mitt dåliga minne kan jag ha glömt nåt men isåfall uppdaterar jag med det ;)

Rocky fick en boll, ett ben och en leksak och Ozzy fick massa god mat som han btw älskade!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0