hårinpackning

Har precis kollat klart på Victoria's secret fashion show och har setat med inpackning hela programmet (gör det fortfarande). Det blir mycket bättre om det får sitta i ganska länge :) Programmet var iallafall grymt! Dom har så jäkla snygga kroppar och ja hela kittet för den delen! Jag vill också ha så där långa och vackra ben :) Men men, det finns ju inte så mycket att göra åt det...det kanske kommer nå benförlängninspiller i framtiden ;) Älskling tycker ju iallafall om mina ben så det är ju tur det :)


 


Kommentarer
Postat av: Fia

Guuu tänk om man hade en sån kropp!

2010-12-31 @ 00:10:13
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0