Bensin på kläderna= FAIL

Yes. Kom precis hem från Västerås där jag och älsk var på bio och kollade på "flickan som lekte med elden" och den var riktigt bra :) Ettan var nog snäppet bättre .. men men.

När vi var påväg hem så skulle jag tanka medans älskling sprang in på OK och tog en piss. Ja, sen skulle jag dra ur slang stycket och tror ni inte på fan att det ba sprutar ut bensin..över hela mig. Inklusive min skinnjacka då..som man inte får tvätta?! Aja, jag har af gjort mitt bästa för att få bort lite bensin från jackan så blir det att tvätta resten imorrn. Så typiskt mig.

FAIL.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja allt är bra. själv:)?

2009-10-04 @ 10:11:23
URL: http://cybershots.blogg.se/
Postat av: caroline

tack detsamma! :)

Har lagt min första videoblogg på bloggen. (Du får gärna titta utan att skratta haha )

2009-10-04 @ 12:27:43
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0