Turkiet nästa ?

"Heej alla jennie-lovers!" (hmm, låter det bekant nånstans?) haha.

Nu har jag äntligen jobbat klart sista dagen. Eller äntligen och äntligen, det är faktiskt riktigt tråkigt, men just nu är det riktigt skönt :) Får ju vara ledig och åka utomlands. Tror det lutar åt Turkiet faktiskt, för det är brrra mycket varmare där än på Kreta och vi vill åka till värmen! Fan på Kreta är det typ bara 5 grader varmare än här (!)

Jag har vilat en stund nu. Egentligen skulle jag och en kompis ha filmkväll men hon kom på att det skulle vara mycket roligare att gå ut så då kan ju hon göra det. Hoppas hon mår som hon förtjänar imorrn!

Men imorgon ska iallafall jag till Sania så det ska bli kuuuul :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

- fan vad najs !

2009-08-21 @ 18:29:28
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0