Sliten...

Riktigt sliten känner jag mig...usch, inge vidare. Blir film med Emma sen, får se hur länge jag orkar. Daniel är med en kompis som ska tatuera sig för tillfället så jag sitter här med min varma laptop i knäet :) Den kanske ev ska följa med till Turkiet så kan jag uppdatera där :)

Har nyss setat och laddat hem ca 200 nya fonts till mitt photoshop så det är skönt :) Kul att ha lite att välja mellan :)

Känner att jag börjar bli hungrig, men då är väl allt som vanligt. Jag äter ju som en gris ibland alltså.

Förresten så är jag riktigt sugen på en tatuering, kanske gör en sista dagen i Turkiet ? You never know. Nåt litet bara :)



Den här på Megan Fox tycker jag är sjukt snygg! Vet dock inte va det skulle stå men ändå, nån fin text eller dikt eller nåt liknande :) Btw, så lär ju hon vara världens snyggaste kvinna, don't u think ?

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0