One and a half to go..

Yes, om en och en halv timme slutar jag. Har nyss kastat pinne med Frida och Lisa i ån. Dock är det bara Lisa som är hurtig och älskar att busa medan Frida går och är fet. Därför bestämde jag mig för att sätta Frida på bandet så hon fick springa på det i ungefät 20-25 min. Sen har jag tagit ut N-kullen (dom minsta valparna) i hagen där dom busade för fullt. Här är några bilder jag tog..


Lille Nitro, tyvärr blir han inte kvar nå länge hos oss för han är redan såld. Hans ägare kommer och hämtar honom om någon vecka bara :)


Här fanns det något intressant...


Nitro...


SEE UPP! :)


Nu ska dom ha mat om 20 min så jag tänkte klippa nåns klor innan det så nu lär jag dra. Uppdaterar när jag kommer hem dåraaa ;)

Kommentarer
Postat av: Minnie

oooooo va söta dem är, ge dem en kram från mig :)

2009-08-07 @ 14:06:50
URL: http://www.minnies.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0