tidig måndag morron

God morgon alla morgonpigga! (och ni andra)

Hur mås det? Själv mår jag väl inte sådär jättebra! Har haft magknip hela natten så har knappt sovit en blund. Ska börja jobba klockan 08.00 men gick upp strax före 05.00 ändå. Tog mig ett skönt bad som jag knappt ville gå upp ur sen :/ Nu sitter jag och dricker te och tar det lugnt. Det är ändå väldigt skönt att vara uppe i god tid så man kan ta det lugnt innan man drar till jobbet :) I love it!

Idag händer nog inte mycket eftersom jag slutar 16.30 och kommer vara helt död då. Men gym blir det garanterat iaf! Sen blir det nog väldigt tidigt i säng!

 

En bild på Rocky när han sprang runt och busade på mammas gård häromdagen. Ett riktigt cp-ryck fick han. Haha, han verkligen älskar snön den lilla krabaten! :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0