slutkörd

Hujedamej!

Har knappt sovit en blund inatt men går upp klockan 10 och möter Frida sen drar vi och kör ett, vad jag skulle kalla, monsterpass på gymmet! Huvva! När jag klev av efter mina 30 min i typ 75% lutning på löpbandet så höll jag på att kräkas! Sen körde vi rygg och mage + lite armar innan vi gav upp.

Direkt när jag kommer hem så tar jag Rocky och drar ut i skogen i strax över en timme. Grejen är att man går på ett skoterspår som är helt okej att gå på för snön är relativt tillplattad men innan man kommer fram till skoterspåret så får man gå en bra bit "offroad". Nu har det ju snöat en massa så det var typ en halvmeter (upp till mina knän iaf) med snö och ingen hade gått där så jag fick ju då den stora äran, jag bugar och bockar.

Så nu är jag heeelt slut i kroppen men ska iaf åka ut till Jenny, Phil och Elias i Sundbo och hälsa på en snabbis innan jag gör mig iordning inför tjejkväll ikväll ♥

Idag på gymmet. Frida kör rygg i bakgrunden och jag väntar på min tur :)

 

 

Rocky idag i skogen :) Såhär såg det ut där spåret gick...har tyvärr ingen bild på "offroaden".

Jag använder långlinan (15m) på han nu för att han ska lära sig att hålla sig inom ett avstånd på 15m ifrån mig. Men ibland låter jag honom löpa lite fritt :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Fin header :)

Sv: Ja allt är bara gött med mig!

Va ska hittas på denna fredagen ? :)

2011-01-07 @ 15:42:33
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/
Postat av: sarah

fin ny hider du har gjort

2011-01-08 @ 12:41:52
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0