Sheena Melwani - Knock you down

Hej! Kom hem från jobbet för ett tag sen, då tog jag Rocky och drog ut på årets första cykeltur :) Nicenice! Dock trodde jag att jag skulle dö eftersom jag är sjuk. Trodde inte att jag skulle behöva anstränga mig så mycket, hmm.. yeah right.

Aja, lyssna på den här covern! Jag tycker hon gör den så grymt bra och hon verkar vara en så söt och go tjej :)


Nehe, nu gick de inte att bädda in den av nån anledning. Tror koden är för kort eller nåt. Men tryck HÄR så kommer ni direkt till låten på youtube :)


En bild från i oktober när jag cyklade med honom, inte riktigt lika härligt idag men snö, is och så men ändå :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0