låångpromenix!

FREEEEDAG!

Tjohej! Den kunde inte komma mer lägligt! Dock tycker jag det är så varje fredag ;) tihi! Slutade klockan 13.00 idag och då drog jag direkt ut i skogen med Rocky och där va vi i 2 timmar och vandrade! Hur härligt som helst alltså! Både Rocky och jag är helt slut! Jag är så trött att vart jag än kollar så har jag stirrblick....alltså förstår ni då hur jag ser ut!? hujedamej.

Nu ska jag laga lite käk sen beger jag mig ut till sundbo för att umgås lite där :) Sen ska jag nog till Sandra en sväng sen blire fredagsmys hemma i soffan och en tidig kväll!


Världens finaste, underbaraste, goaste lilla kille i skogen :) ♥

 

Världens finaste, underbaraste, goas...nähe, haha skoja. Bara lilla jag.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0