i fredags

I fredags så hade jag en liten tjejkväll med mina tjejor Sandra och Frida hemma hos Sandra som ni kanske vet :) Det var riktigt trevligt! Vi käkade fläskytterfilé med potatisgratäng och sås, en absolut favorit hos mig! :) YUM!

Vi drack även massa gott! Vid 11-12 tiden tror jag det var så kastade Frida in handduken och gick hem :( Jag och Sandra var lite partysugna men eftersom man bor i fucking-jävla-kuk-Fagersta så hade inte ens den enda krogen i stan öppet...på en FREDAG?! Ni anar inte hur mycket jag vill flytta härifrån och tro mig, det ska jag! Förr eller senare!

Jaja, vi drog iallafall till en "hemmafest" fast det var inte nån riktig fest precis. Vi var några stycken som satt och spelade gitarr och sjöng lite låtar! Blef faktiskt en riktig lyckad kväll trots allt! :)


Frida och Sandra håller på att donar :)


En bra bit påväg, snart klart :)


En annan favorit hos mig :) wohuhuhu!


JAG.


Sandra o jag :)


Haha, fråga inte! ;)


Vi sitter och sjunger och spelar! :D


Det kommer komma upp en helkroppsbild på mig + nån bild till som jag tog med systemkameran men den är fortfarande kvar hos Sandra så det får ni se så fort jag orkat hämta den :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Sv: i lördags så pluggade jag matte och va med kompisar :)

Allt väl ?=)

2011-01-09 @ 19:07:08
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0