funderar

Har haft en trevlig kväll hos Sandra! Frida var också där och vi har snackat skit och haft allmänt mysigt :) Imorgon blir det en skön dag för då slutar jag tidigt (klockan 13) och då blir det skogsmullande med min busiga kamrat Rocky i ett par timmar sen bär det av till Sundbo för massa mys med min fina vän Jenny och underbara Elias ♥ På kvällen blir det extra mycket fredagsmys hemma i soffan :)

Nu sitter jag i soffan hemma och dricker lite te och funderar....funderarfunderarfunderar. Jag vill göra något! Alltså en karriär typ. Plugga vidare men ajg vet ju förf*n inte vad jag vill bli! Det är så frustrerande! Tiden tickar ju liksom...

Aja, time will tell.



snygg-jag

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0