Oboy, vilket vackert väder...

...soooooolen skiner idag!

Yeeep, det gör den och det gillas!
Har nyss tagit ännu en lång promenad med Rockybus! Dock blev det bara 1 timme och 45 minuter idag men vi har gott om tid för fler promenader under dagen :)

Nu ska jag äta lite äggröra sååå vi hörs lite senare. Puss puss

 

Den vackra skogen ;)

 

 

Rocky står och spanar. (va skumt det såg ut med väskan, haha)

 

 

7144 steg blev det om räknaren räkna rätt då vill säga. Första gången jag använder den, glömmer liksom hela tiden bort att den finns...ville uppnå minst 10,000 steg men som sagt så jag jag inte så länge idag och dagen är inte slut än ;)


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: jaha okej :) är det en amstaff ?

2010-09-22 @ 15:46:43
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0