God morgon Sverige!

Har precis gått upp typ och det kändes faktiskt skönt att vakna upp i sin egen säng. Dock inte skönt att vakna upp i Sverige, menmen.

Drömde riktigt mycket om Kat Von D inatt och vet inte riktigt varför. Hon var på besök i Sverige och jag mötte henne på typ konsum elle nåt och då hade hon två ungar. Sen dumpade hon ungarna och följde med mig istället, haha :)

Nu ska jag ta mig en promenad med Rocky för det va ett tag sen så lite kvalitetstid står på schemat idag :)



 

Lina, Jossan och jag :)

 

 

Leif, Berto och Jossan vid poolbaren :)

 

 

Daniel på stranden. Vi köpte rackets med boll och spelade på stranden vilket var riktigt härligt :)

 

Massor av mer bilder kommer senare idag ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: du menar den 12:e;)

härligt:D jo med mig är allt bra:) själv då? är du brun?:D

2010-09-13 @ 10:44:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: E

sv; har lagt till dig nu, lägger du till mig? :)

Jo tack, själv då? =) kram!

2010-09-13 @ 18:36:33
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0