uppe med tuppen

 

Allt bra? ok.

 

Har varit uppe en halvtimme ungefär. Ska jobba idag 11-17 så det ska bli riktigt skoj. Kändes bara dumt att somna om nån timme till liksom. Man kan lika gärna gå upp och göra nytta...tex blogga och äta kakor.

 

Skönt att Daniel jobbar natt så han är ju hemma nu och det betyder att även bilen är hemma så jag slipper gå till jobbet i detta vita väder. Det är inte snö, men det är dimmigt! Och ruggigt! Blääk. - Ge mig sommar va!

 

 

Hahaha, en bild från igår när jag och Daniel va och handla så va Rocky med. är vi kom tillbaka så har han såklart hoppat fram i framsätet. När vi står där i fönstret (tog kort genom fönstret) och tittar på honom så sitter han och kollar snett och låtsas som ingenting, - Näemen, jag har setat här hela tiden..


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du idag då? :)

2010-11-15 @ 08:34:10
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: t

God morgon! :)



Haft en bra helg?

Va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 10 :))

Kramar:)

2010-11-15 @ 09:59:52
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0