Sverige och fängelsefruar är grejer det

Sitter och äter M&Ms och kollar på "prisoners wives". Eller inte just nu men vi gjorde för en stund sen... förstår verkligen inte vitsen med att vänta på en kille som han i det här fallet hade setat inne 16 av sina 22 år!? Alltså, man har väl själv ett liv. Okej om man verkligen älskar killen och är dödskär, men jag menar 22 år? Nej fyfan, det skulle jag aldrig göra. Är det menat att man ska vara tillsammans så blir det väl så när han väl kommer ut, men man ska väl fan inte behöva vänta på karlstackarn?

Aja, nog om det, det var bara ännu mer ointressant läsning från min sida.

Daniel gjorde en fin svensk flagga av mina M&Ms, han har fantasi han.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0