pizza och alltför mycket text

Har för en liten stund sen tjockat i mig en fet pizza (dock inte hela, så tjock är jag inte. Åtminstone inte idag) och även nyss varit ute med Rocky i slasket. Usch, säger jag bara! Så fort man sätter fotjäveln utanför dörren så är den plaskblöt! När man väl kommer in igen så är man helt dyngsur! Jävla väder, dra åt helpiiiiiip!

Det blidde ingen Erik Hassle för det är jag alldeles för trött och pank för, tyvärr. Hade varit riktigt kul att se. Menmen, är huvudet dumt får kroppen lida. Vet dock inte vad det uttalandet har för mening i detta sammanhang, men det är ett bra uttalande.

Näe, för mycket text, för lite handling.


Nu ska jag lägga mig i soffan, äta M&Ms och tycka synd om mig själv för att jag inte har gymmat nåt den här veckan fast jag hade lovat mig själv...snyft...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0