övernaturlig hund, helt klart

Tjoflöjt!

Har spenderat nån timme hos Sandra men är nu hemma och ska laga lite käk. Magen kurrar så nu är det nog dags att få tyst på den. På menyn: Falukorv a lá grande (alltså vanlig coop falukorv) med lite pasta al pastore (snabbmakaroner) sen lite ketchup på de och jag är nöjd.

En solskens historia: (there is a God)

Förresten, va hos mamma och Daniel sa att jag skulle handla falukorv men inte fan har jag nå pengar med mig så jag får 30 spänn av mamma så jag kan köpa mig en sketen falukorv på servus. När jag kommer dit så kostar skitkorven 31,50kr!! 1,50 för mycket. Jag, fattig som jag är går runt i affären och kollar vad jag kan få för krubb för fjuttiga 30 kr tills jag ser att coops falukorv 300g (skitsmå) kostar typ 17 spänn...men det skulle ju inte räcka...jag är ju fan skithungrig! Men sen så måste tydligen Gud ha fått syn på mig där jag står med mina tre guldtior i handen och funderar och kastar ner en skylt där det står "coop falukorv 300g, 2 för 30kr" !!! Tack Gud! Du räddade mitt liv!

Aa, just ja! Kolla in den här hunden! Hahaha, vad gör han?? HUR gör han?



 

Såg det på AFV hos Sandra och var bara tvungen att leta på ett klipp och visa er! :) mohaha, tänk om Rocky gjorde så, fan va ballt, det ska jag lära honom


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: jo då bara bra :) fan veckorna bara flyger iväg och helgen är snart här igen :D hihi!! Har du några planer för den stundande helgen?? :b

2010-11-17 @ 20:31:15
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Laila

eheheh :D

2010-11-17 @ 22:14:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0