nu är det jul i mitt hus

Eller lägenhet...och den är ju inte bara min, den är ju Daniels också men nu är julen här iallafall. Julpyntade lite häromdagen och tänkte visa lite. Det är inge mycket. Bara nån ljusstake och nån stjärna men det räcker gott och väl för att julstämningen ska göra verkan :)

 

Vardagsrummet..va lite svårt att ta utan blixt för slutningstiden eller va de heter blev jättelång så det blev suddigt och tog jag med blixt blev det bara fuult

 

 

Sovrummet...och en liten stjärna :) ignorera att sängen inte är bäddad..orkade inte

 

köket. Inga julgardiner har jag heller men det spelar ingen roll..då slipper jag bara byta vilket är hur skönt som helst!


Kommentarer
Postat av: Julia :)

SV:taack jäätte snällt av diig!:)<3



va fiint du har de hemma!<3

2010-11-29 @ 20:54:22
URL: http://juliiakraaantz.blogg.se/
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Sv: haha ahh fast jag ska få systemkamera :D

2010-11-29 @ 21:01:16
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0