Romeo

Nu har jag precis kommit hem från en liten promenad med en av Donnas valpar, Romeo. Han är ju några månader nu, vet inte riktigt hur gammal, kanske 5? Aja, Donnas matte är iaf hundvakt åt honom några dagar så jag passade på att gå hem till mamma med busungen och busa :)

Nu håller det verkligen på att braka lös ute, oväder alltså. Så jag skyndade mig hem.

Lillebror och busungen. Tror jag har nå smuts på linsen för bilden ser helt grumlig ut. Är tagen med mobilen men nog blir det bättre än såhär :)

 

 

Men söööt!

 

Trött efter massa bus.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad söööt!

2010-07-02 @ 10:37:00
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0