Hamnkrogen och kvällsdopp

Heej!

Har som vanligt varit lite dåligt med uppdatering men vädret kan ju liksom inte bli bättre så vad gör man?

Idag gick jag, dum som jag är, en långpromenad till sjön Eskiln, runt sjön och tillbaka hem i ungefär 37,6 heta grader! Rocky var med också :) Promenaden tog väl ungefär 1 timme och 45 minuter. Dock stannade jag till vid sjön för att Rocky skulle få dricka och svalka sig lite :) Jag var helt genomdränkt av svett när jag kom hem. Ingen vacker syn kan jag lova!

 

Igår kväll drog jag, Sofie, Emilia och Emma till Hedkärrasjön och tog oss ett kvällsdopp. Riktigt riktigt skönt var det kan jag lova! En läskig grej var att direkt när vi valt att gå upp så hoppar det en stor jävla gädda vid vattnet. Fatta om nån hade fått den i benet :O

 

 

I helgen var jag med Sandra på hamnkrogen :) ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0