How to save a life...

Chacha!

Idag har jag skjutsat Ewelina till Skbg och varit hemma hos hennes kusin och käkat chokladbollar. Mycket gott. Måste passa på nu att äta sånt eftersom imorgon är det måndag och ny vecka vilket innebär inga som helst sötsaker! Dom hade en kinesisk nakenhund som hette Rocco. Verkligen jättesöt, dock lite mesig men ni vet ju hur små hundar kan vara :)

När jag kom hem har jag tränat lite zumba i ungefär en timme. Verkligen skitkul och jag är helt slut nu :)

Nu ska jag läsa lite bloggar sen lägga mig i soffan och slappa. Har sån jävla hemsk huvudvärk och har haft hela dagen :( Hmm, men lite grönt te kanske kan hjälpa?





Btw, jag älskar den här låten...den är så jävla fin...


 

The Fray - How to save a life


Kommentarer
Postat av: Ellinor'

Måste säga att de där är en av mina farvorit låtar, så jävla fin!

kram.

2010-01-18 @ 22:11:27
URL: http://hugmebitch.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0