GRATTIS EWELINA

I torsdags fyllde min kära vän Ewelina 21 år, GRATTIS! :) Idag skulle det egentligen bli en sjujäkla fest men det är inte säkert än att det blir av :( Hursomhelst så ska jag festa, vet inte ritkigt vart eller med vilka om det nu blir så att Ewe inte festar men vi får se vart det bär av :) Jag är inställd på party så party it is!

Var hemma hos min andra kära vän Jenny igår i Sundbo och kollade på 2012. Den var skitbra! Dock är jag riktigt nojjig inför det året nu!

Jaja, jag kommer återkomma med update innan jag sticker iväg sen. Kanske några tidigare också om jag hinner :)

Bye


 

Här är jag och ewe på hennes student :) Och lilla Novas rumpa :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0