Gosh, jag är mätt

Nu är jag tillbaka hemma. Är mätt som fan.

Om en timme så ska jag, Emma och Helena eventuellt åka till Norberg och träffa älskade Nova. Hoppas det! Nova är en amstaff/am. bulldog blandning som Emma hade förut då Nova var valp. Sen skedde ett litet missförstånd och lite annat, men nu bor Nova iallafall hos en annan tjej och vi har inte träffat Nova på väldigt väldigt länge. Min Rocky och Nova var bästa vänner och det gick alltid riktigt vilt till när dom busade :)

Jag saknar verkligen Nova riktigt mycket och det ska bli sjukt kul att få träffa henne igen :)



NOVA!


ROCKY OCH NOVA


Mmm, gott med barr...NAAT


Sådär ser Rocky ut när han fiser (vet inte om han gjorde det på bilden) då luktar han lite försiktigt sen ser han äcklad ut och går därifrån lite diskret...


Rockybooo


Rocky, Nova och Emma


Rocky Nova Emma


Vi vill ha mat nuuu...Nova lär Rocky den populära posen "puppyeyes", den funkar alltid


Aww, trötta efter en hel dags lekande




PUSS


Här fick ni några bilder...hade fler men jävla blogg.se är håller ju på att krångöar så orkar inte försöka mer.. Men är dom inte bara såå söta?


Detta var den 5:e maj förra året :( Har inte sett henne sen i somras så nu är hon en stor tjej :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå där! Du har väl inte missat min tävling som startade igår? Du har nu chansen att vinna 1000 kronor på en valfri butik. Ett tips för dig som älskar allt som har med tävlingar och annat att göra är att du följer mig med bloglovin så missar du inte de roliga tävlingarna.



Hoppas du är med och tävlar!

Lycka till ...

Sandra

2010-01-28 @ 15:58:49
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: jossan

va söt hon va när hon va liten.. men vilka öron hon hade.. =))) så söt min plutt! =)) hoppas du kommer snart med rocky..skulle ju va kul å se om dom känner igen varandra.. =))) kram

2010-01-28 @ 17:31:46
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0