BAD LUCK

Heeeej! Bättre sent än aldrig? Är det inte så man säger?

Anyway, slutade klockan 12 idag och tänkte åka till Avesta och byta ett hundtäcke jag köpte till Rocky som va för litet. Hinner komma ca 300 meter från jobbet då jag känner hur det luktar bränt. Tänker inte mer på det, men ca en minut efter så börjar varningstriangeln (eller vad det heter) och batterilampan att lysa. Både bromsar och styrning slutar i princip att fungera. Bara att rulla åt sidan. Som tur var så kunde jag rulla in på en väg och parkera :)

Då har den jävla drivremmen typ brunnit upp. Dom slits ju ut efter ett tag så...jag blev bogserad hem och fick skita i Avesta. Blev att beställa en ny drivrem för 450 spänn och låna mamsens bil.

Yeah, yeah, shit happens, life goes wrong....jag mena on.

 

Slänger in en bild på mig och min kära Jossan när vi var i Romme förra vintern och åkte bräda. Hade så jävla kul. Vi måste åka snart igen gumman. Snart.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0