♥ Stockholm/Sundbyberg

Godmorgon!

Vaknade även idag klockan 09.00 sjuk som ett svin. Kan jag inte bara bli frisk snart? Jag vill börja träna NU! Aja, nog om det, hittade sladden till kameran, haha den låg en meter från mig hela tiden...suck.

Här kommer iallafall bilderna från min lilla Stockholmstripp :)



Snyggot Sandra :)



Jag med mina nya snygga armband :) Love them! 200:- på Gina Tricot.



Evil Even...


jag igen...



Och igen, strike a posé...elle nåt....vilken jäla röv jag ser ut att ha :) ...jag mena, om man jämför med den jag inte har vill säga...



Sandra och jag...här på tunnelbanan påväg in till stan :) Ser nästan ut lite som om jag har lite rött hår...hmm, kanske skulle passa mig?



Sandra babe inne på Helene´s krog på söder :)




Sandra, Jossan och jag påväg hem från Garbos i sumpan, så jävla kul var det! Haha, vi hade lite snökrig/brottning typ hela vägen hem som ni kanske ser :) Plus att vi hade en påse med oss med andra skor så vi slapp gå hem i högklackat, hur smidigt som helst :D



Haha snyggjävlar! :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0