Nytt hår

Goddagens!

Sitter här på min vanliga plats i soffan och funderar och kollar runt lite på olika hårfärger och frisyrer...nu är det fan dags för en liten förändring. Meen som vanligt är jag alldeles för feg för att våga göra något...suck!

Har varit inne på röd hårfärg ett tag men det är verkligen bara vissa människor som passar i den färgen, och jag tror inte att jag är en av dom. Sen tycker jag även att rött är en färg som är kul ett litet tag, det blir nog ganska lamt i längden...

Mörkbrunt
då? Har ju lite ljusare brun nu....ja men då tänker jag såhär...fan va tråkigt! Jag färgar ju alltid brunt!

Blont? Eller blonda slingor?
Ååh nä! Jag är en sån person som lär mig av mina misstag... ca 2/4 av mitt hår gick av sist jag försökte så nää...i don't think so. Men, det kan ju funka hos frisören...nejnejnej....

WHAT TO DOOOOO?!



Den här färgen (färgerna) gillar jag asmycket, men då är jag där igen, vid det där ljusa...fast detta är ju ändå inte blonda slingor, utan bara ljusa...hmm....vadå dagens i-landsproblem...


Gosh, jag tycker det är skitsnyggt! Kolla liksom på Ashely! Hon passar i rött!


Jaa...fyfan...får se hur jag gör..

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jaa jag har ju ganska rött hår nu! och jag typ aaaltid viljat ha det! men det är sant det du säger.. man vill ju ändra snart igen.. jag kommer nog inte ha det såå länge..tills jag tröttnar :P PUSS PÅ DIG och duu du passar i det också!! snygga sexbomb! <3

2010-02-17 @ 16:05:39
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0