Massa olika hundar

Nu sitter jag här med färgen i håret..hmm...undrar om det blir bra...jag tror nog att det kommer bli bra om det syns men jag är väldigt orolig över att det knappt kommer att synas nån skillnad :(

Jaja, idag var jag ju i Strömsholm med Judy. Satt där från 08.00 till 13.00. Det var en liten stund...hehe, men jag klaga inte för det var faktiskt riktigt kul! Det var så roligt att se alla olika hundar :)

Men det roligaste av allt var att jag satt heela tiden och pratade med en kille med en liten...FRALLA! (Fransk bulldog)!! Alltså, det roliga var inte att jag pratade med killen, utan att han hade en fransk bulldog, som jag vill ha!! :)

Hon hette Bonnie och var 10 mån. Så söt! Andra hundraser som jag såg där var Dogo Argentino, Berner Sennen, Border Collie, Sankt Bernard, Siberian Husky, Dogue de Bordeaux och massa andra raser! :)

Här är bilder på alla raserna :)




Dogo Argentino :)


Dogue de Bordeaux, riktigt fräna hundar! Jag skulle absolut kunna skaffa mig en sån i framtiden!


Border Collie. Mammas favorit hund btw :)


Berner Sennen!


Sankt Bernard.


Siberian Husky! Så jävla fina ögon!!


Fransk bulldog! ♥



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0