Mahogny?

Pratade med min kära Josefine i telefon för en stund sen...och hon tipsade mig om mahognybrunt. Det ska jag testa! Det är typ rödbrunt! Hmm, kanske..kanske jag köper mig en hårfärg imorrn och färgar håret :)

Oooh, nu pirrar det i magen, vad nervös jag blir bara på tanken! Men som vi sa: Blir det inte bra, så är det ju inte så svårt att färga över med nån tråkig brun färg :D

 

 

Här är en Brilliance karta.(Alltså en karta med färgerna från hårfärgen Brilliances färger).

Den bruna 883 tyckte jag va snygg, så den får det bli om jag blir missnöjd :)


Kommentarer
Postat av: maddie

snyggt me rödbrunt!

2010-02-17 @ 18:28:24
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: simone

lycka till:D

Tycker det är skit snyggt med rödbrunt hår:)

2010-02-17 @ 19:08:30
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag färgade ask mahogny förut, typ mörk rödbrun de var skitsnyggt! Jag köpte sån där 10 minuters färg, excell nånting hette den den va superbra :) de blir snyggt vad du än gör med håret gumman, allt klär en skönhet du vet ;) Puss <3

2010-02-17 @ 21:58:51

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0