Kissie the banger

Heeey!

Sorry för dålig uppdatering, det bara blev så :/

Aja, i'm back now iallafall. Sitter och kollar på Kissie och Amir som besöker Aschberg. Haha, och amir som reporter. Fyfan va rolig han var, skapligt lost men riktigt kul :) Men Kissie. Vilken jävla banger hon är! Säkert att hon har nå jävla "engelska-prov", YEAH RIGHT! Hon är så jävla feg så hon vågar bara inte ställa upp. Aja, men det är ju inte första gången hon bangar nåt tv-program liksom...

I helgen åker jag till Stockholm iallafall och hälsar på Jossan och det ska bli sååå kul! Saknar henne. Plus att Sandra också kommer dit från Örebro så det kommer bli hett! :) Wihooo.

Aja nu ska jag ta en liten powernap så jag orkar se Paradise Hotel finalen ikväll ;) Puss

Spola fram till typ 24.10 och se därifrån

 

P.s Jag förstår verkligen inte hur vissa tjejer kan ha henne som "förebild", och tycka hon är snygg osv...alltså...vart då?

 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0