Jag är SPAGETTI!

Alltså, jag kommer knappt uppför några trappor!! Har precis kommit hem från 1½ timme på gymmet. Riktigt härligt var det att få svettas! Jag älskar att svettas! När det är "tillåtet" vill säga. När jag tränar, då vill jag svettas som en gris, så jävla härligt, då vet jag att kroppen jobbar! :)

Nu ska jag iallafall hoppa i duschen, sen blir det en prommis med hunden och sen sooova!

Hörs kanske sen igen ♥



Btw så är jag jättesugen på att åka ner och hälsa på min bror i Göteborg men har fan inte råd! Så jävla typiskt. Skulle vara riktigt kul att få supa till lite med brorsan, eller bara umgås lite...

 

 

Min bror ♥




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0