Jag är glad!

Wohuhuhuuu! Jag har under en jättelång tid nu varit på väldigt dåligt humör och tänt till för minsta lilla..men nu efter gympasset så känner jag mig faktiskt på jävligt bra humör!

Jag tror att det var det som behövdes, en rejäl workout! Kommer dock inte bara behöva en, men jävligt skönt att komma igång nu! Jag är en sån preson som behöver röra på mig hela tiden och hålla igång för att må bra och nu på sista tiden har det inte blivit mycket med det men nu så!

Nu sitter jag och dricker te och ska snart ut med hunden och sen sova...har lite huvudvärk men det har jag fan haft ni i veckor! Blir galen...men har iallafall tränat idag så :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Träning gör under för humöret ! Ända sedan högstadiet har jag till och från hamnat i svackor då jag mådde grymt dåligt. Nu i efter hand har jag insett att det har varit för skit saker. Men sedan jag började på citymail och också kommit igång med träningen så har det gått snart ett år sedan jag mådde sådär dåligt. Visst har man upp och ner dagar, det kommer man inte ifrån. Men i överlag så mår jag så himla mycket bättre nu. Så fortsätt med träningen, du är duktig ! :)

2010-02-23 @ 18:47:22
URL: http://misskorte.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0