hejochhå

Hellu, ligger i soffan med laptopen i knäet och tycker synd om mig själv. Käkade toast till frukost och det var helt okej...senare ska jag ta ett bad och kolla på film samtidigt. Ska även lägga en ansiktsmask och fixa ögonbrynen...lär fräscha upp mig själv nu eftersom jag hade tänkt att vara frisk imorrn...

Svärmor håller på att tapetsera i hallen...vet ej hur det går eftersom hon bara svär hela tiden men det blir säkert bra till slut...och eftersom proppen gick helt plötsligt så internet och tvn slutade funka så började jag rita lite på paint...mohaha...



Haha, detta ska iallafall föreställa mig i soffan inlindad i filten...



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0