Shopping

Här kommer lite bilder på min lilla shopping under julhelgen :)

En riktigt snygg tubklänning! :) H&M

 

en tröja från Gina

 

 

 

 

 

 

Skjorta från Gina :) Och Ozzy ville vara med på ett hörn!

 

En till likadan fast annan färg :)

 

 

Ögonbrynsfärg, nagellack, små borstar och värmeskydd för håret. Hoppas den är bra (SYOSS) annars har jag haft TRESemmé.

 

 

En liten kuvertväska som blir perfekt till alla krogvändor :)

 

 

Sen dom här jeanstightsen som jag glömde ta kort på :) Från Vero Moda.

 

Sen två par leggings som jag heller inte tog kort på :)

Nu vill jag att nästa lön ska komma så jag kan shoppa mer, haha :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Ingen dålig shopping =)

2010-12-30 @ 14:35:12
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: hemmahoselli.blogg.se

mycket bra shopping. en av tröjorna från hm har jag spanat in :) hittade du den på rea kanske? 5:e bilden uppifrån.. den svart/grå tröjan..

2010-12-30 @ 20:07:48
URL: http://hemmahoselli.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0