Onsdagskväll

...för det är onsdag va?

Ja, det är det ju. Idag har jag inte gjort mkt som är värt att nämna egentligen. Min iphone slutade helt plötsligt funka så jag fick ju panik. Den va helt död helt plötsligt och det va inte batteriet för det hade stått på 31%. Så jag ringde Telia butiken i Västerås där jag köpte den och första gången jag ringde så fick jag vänta i telefonkö i 10 min och när jag väl kommit fram och förklarat vad som va fel så bröts det...! Jag vart helt galen men vad annat finns det att göra än att ringa tillbaka? Så det gjorde jag och fick vänta i kön i 20 min så kom jag fram och pratade med nån dryg brud som pratade alldeles för fort att jag skulle testa ladda den i datorn. - Finns det inget annat jag kan testa hemma? frågade jag men nej det fanns det inte tydligen. När Daniel kommer hem så testar han att hålla in två knappar samtidigt och woila! Så funka den. Jävla teliabrud och vara talanglös...(jag själv också för den delen).

Nu funkar den iallafall ♥ Men undra vad som hände med den stackarn :(


Kommentarer
Postat av: Ida Sundman

sv: så lite så:) tack själv!

2010-12-29 @ 20:27:31
URL: http://luminaryy.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0