Marisa Miller.

Sitter och kollar på Top Model 13 och gästdomare är Marisa Miller som även är med och visar hur dom ska posa osv. Alltså fyfaaan va het hon är! Hennes kropp skulle man ju kunna döda för! I förtsättningen ska jag ha en bild på henne med mig på gymmet och pressa min kropp till det yttersta! Men det får bli efter nyår för innan nyår tänker jag moffa i mig allt möjligt! :)

Haha, men det blir bra för nu har jag ändå hittat mig ett nyårslöfte! :) Se ut som Marisa Miller, kroppsmässigt...haha. Kan ju iofs bli ganska svårt också då hon är 1.72 (ändå kort modell) men jag är 1.62, hela 10 cm kortare! haha. Aja, jag ska iallafall hålla igång med träningen efter nyår!

Fan va ja babblar...God morgon förresten!



 

 

Är hon inte grymt het eller?


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0