Lasagne á la Jempa

Nu är lasagnen i ugnen och jag håller på att döö av hunger! Åt två kakor och två chips nyss för jag va tvungen att stilla hungern en aning så nu har jag lite dåligt samvete för att jag har ätit det på en torsdag! Ni förstår så har jag en liten regel för mig själv, att inte äta nå godis eller liknande i veckodagarna...eller på fredagar är det tillåtet för fredag är ju fredag! Menmen, imorrn ska jag iaf till gymmet med Frida så det får bli ett stenhårt pass!

Aja, nu lär jag kolla till maten så vi får höras lite senare! pyss


 

Puss sålänge...gammal bild, jag vet men orkade inte ta någon ny :)


Kommentarer
Postat av: Carro

SVAR: Jo, det är bra med mig. Förutom att jag är lite förkyld & ont i halsen :/

Vad gör du då? :)

2010-12-09 @ 20:24:17
URL: http://liikadana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0