kickboxning

Jag är så jäkla sugen på att börja på kickboxning! Är nog en jävla bra grej om man vill göra av med överskottsenergi! Är nog en väldigt bra träningsform iallafall enligt vad jag har läst om det. Det kan ju bli lite tråkigt i längden att bara gå till gymmet hela tiden liksom :)

 

 

 

Dock vill jag inte hålla på att börja tävla och grejer :) Bara träna lite smått och gott :)

 

 

Följande text är tagen från denna sida!

KickBoxningen är den ultimata träningen för dem som är intresserade att öka sin kondition, bränna fett, stärkande och utveckla självförsvar färdigheter. Denna klass innehåller hjärt övningar i kombination med kickboxings-tekniker, som ger dig en mycket motiverad och rolig träning!

Varför träna i Kickboxningsgruppen?

  • Denna kurs hjälper dig att utvecklas en trim och tonad kropp
  • Stärka din kropp och buk för en stabilare fysik
  • Lär dig själv
  • Starkare självförtroende
  • Smidighet och flexibilitet


Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Härligt att höra! :) Vad har du haft för dig då?

Ja, min fredag har varit toppen faktiskt :)

2010-12-17 @ 23:31:28
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0