Väldigt dåligt.

Det är fan allt jag kan säga om mitt bloggande. Men jag har fan ingen inspiration what so ever! Men den kommer smygande. Man blir ju lite smått sugen när man läser andras bloggar...Men grejen är den att jag är ganska dålig på att ta bilder när jagh gör saker och en blogg utan bilder är ju som en sommar utan sol. Bedrövlig!


Snart kommer iaf Sandra och Emma över och det blir filmkväll. Va nyss och solade lite så man slipper gå runt och se ut som ett lik. Blev även en del shopping igår. Underbart! På fredag blir det kräftskiva med jobbet. Det kommer bli riktigt skoj!

Usch nu ligger hunden och fiser..fyyy!

 

Jag på hamnkrogen. Usch, nu är sommaren så gott som slut och med det är alla onsdagar på hamnkrogen också slut. Jag vill inte!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0