Shopping

Eller shopping och shopping...

Jag, svärmor, Emma och Daniel åkte över till Avesta och skulle på Ö&B och kika lite. Drog även till H&M men eftersom jag ska till Stockholm och shoppa lite smått på onsdag så köpte jag inte nåt knappt. Ville inte ens titta ifall jag skulle falla för nåt :O

På Ö&B köpte jag ansiktsmasker, omega3 tabletter, doftspray, ett hundben och godis :)

På H&M blev det ett nagellack som matchar min klocka såklart ♥ och en ny mascara för min gamla är skitkass! Kommer ett dissinlägg snart om det!

 

Älskar den mascaran! Tycker den är grym, iaf till mig :)


Kommentarer
Postat av: SOFIAS

då vet jag att jag inte ska köpa den :)

2010-08-28 @ 14:42:53
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: www.binaluttan.blogg.se

Nagellacket måste jag ha! :O

Tycker oxå mascaran är bra, men sist jag hade den så smulade den en massa?! :S så nä.. köpte den aldrig fler ggr. :)



2010-08-29 @ 22:53:46
URL: http://binaluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nagellacket måste jag ha! :O

Tycker oxå mascaran är bra, men sist jag hade den så smulade den en massa?! :S så nä.. köpte den aldrig fler ggr. :)



2010-08-29 @ 22:54:18

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0