Min dag idag!

Idag har jag umgåtts med Emma och Sandra typ heeela dagen lång och det har varit finfint! Vi drog och skulle lämna in Sandras dator på felsökning men han kunde se på en gång att moderkortet (heter det så?) var tvungen att bytas vilket kostar typ 4000:- så vi kom fram till att det blir billigare för henne att köpa en ny dator...yes.

Hos Sandra. Sandra med datorn i högsta hugg!

 

Min outfit typ.



Sen drog vi till Sundbo för att träffa Jenny och hennes sötaste lillkille Elias ♥ Han är ju för söt.

Jag och lilla plutten ♥

 

Vilken jävla goding!

 

Puss på dig!



Sen har vi mest bara hängt. Ni vet. Nu blir det duschen! Och imorrn blir det kräftskiva med jobbet! :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0