solariefräsch

Åt toast för ett litet tag sen och så har jag duschat så nu är jag fresh, kände mig ju inte så jättefräsch efter solningen :) Ska slå på en rulle nu och mysa i soffan. Somna tidigare och sov 2 timmar. Tror det var från 18-20 så nu är jag inte så trött. Eller trött är jag, men skulle nog inte kunna somna.

Imorgon natt åker vi och hämtar svärmor och svärfar på Arlanda för dom har varit i Side, Turkiet. Dom åkte samma dag som vi kom hem :( Dom är ju förmodligen bruna som skitkorvar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-09 @ 03:01:07
Postat av: annii

Fin outfit

2009-09-11 @ 17:24:49
URL: http://annawifva.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0