Nu är han död =(

Kom nyss hem från Avesta. Hittade typ inget på H&M! Skit tråkigt. Jag vet att när jag inte har nå pengar och går i affärer, då hittar jag massor med grejer jag vill ha, men när jag har massa pengar, ja då finns inte ett skit. Typiskt säger jag, typiskt.

Hittade iallafall en kort tröja av nå slag, nagellack, venus embrace rakhyvel, raklödder, ansiktsmask..hmm..ja det var väl det. Ni får väl se bild när jag orkar ta ett kort och lägga in i datorn.

Patrick Swayze
har nu dött efter 20 månaders kamp mot cancern. Usch, kan vi inte bara hitta ett jävla botemedel snart så inte fler människor dör av den där jävla sjukdomen!! Vila i Frid Patrick! Dirty Dancing är bäst.







Kommentarer
Postat av: ireen

cool blogg =)

2009-09-15 @ 16:01:21
URL: http://sunshinegirlie.blogg.se/
Postat av: saom

Jag håller med, ett botemedel vore verkligen på tiden...

2009-09-16 @ 22:49:27
URL: http://saom.blogspot.com

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0