090909

Ja, idag är ingen vanlig dag för idag är det en 090909-dag.

Inget speciellt har hänt men jag har inte haft tid på heeela långa dagen och bloggat. Har varit ute en massa och farit runt och när jag väl var hemma lagade jag kycklingfilé och currysås och det va riktigt fint :) Men sen drog jag iväg till Ewe där jag, ewe, fia, frida och emma kollade på fotbollen och på idol.

SVERIGE VANN! Men det höll på att bli ett totalfiasko! Meeen, nu blev det inte riiiktigt så iaf. Thank god.

Klockan 02.30 inatt ska jag och älsk vara på Arlanda...men vi ska inte åka nånstans tyvärr, nej vi ska hämta käre svärmor och svärfar där för dom har varit i Turkiet och haft det bra.

Kommentarer
Postat av: - H*

- coola dagen yao!

2009-09-09 @ 22:59:44
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-10 @ 12:49:31

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0