Gårdagens shopping!

Hej hej allihoppa!

Var ju som sagt i Västerås igår och shoppade lite. Hittade en del saker. Men inte mer än så :( hade velat shoppa loss ordentligt men det är svårt när man är iväg och shoppar med pojkvännen som bara inte kan bli mer uttråkad av att följa med mig och kolla runt på tjejkläder. Han hade iaf skittråkigt och jag blev stressad och lalala.

Men..hittade iaf en halsduk, vantar, mössa, skor och en film. Hittade en assnygg jacka på Stadium. Modellen var helt rätt..färgerna...helt fel. Vill ha en brun ju!! Vafan, det finns bara röda, svarta, vita eller nån annan jävla färg som jag inte vill ha!

Får gå och frysa i vinter..tack för den Stadium, Inter Sport och Team Sportia!


Halsduk från H&M 199:-

 

Sköna vinterskor från Skopunkten 249 :-

(Ska köpa ett par korta också men dom fanns inte i min storlek)

 

Film. Mannen som talar med hundar ♥ från Åhléns 199:-

 

Mysse å vantar. Från Gina Tricot 79:- & 79:-


Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Vad mysigt det där såg ut, skulle oxå behöva shoppa lite vinter grejer :D

2009-10-06 @ 13:42:41
URL: http://weris.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0