Då var man hemma från Solna :)

AIK VANN!!

Kände mig ju bara tvungen att börja inlägget med dom orden ;P Har haft en jätterolig kväll. Det var dock lite kallt på Råsunda men annars har allt varit toppen. Hälsade även på Daniels moster som bor i Solna. Gissa om jag och Daniel är sugna på att flytta dit?! Till Solna alltså :P



På råsunda :) 1-0 till AIK !!



Stannade förbi hos mamma på vägen hem där Sara satt och mös på mammas axel :)
Försökte lära henne säga kom igen gnaget. Kom igen kan hon redan säga men försökte lägga till gnaget där på slutet, haha vi får väl se om hon säger det nån dag :)



Jag innan vi åkte, försökte lägga upp bilden då men det funka inte, men nu så :)




Kommentarer
Postat av: caroline

Nu vet man ju redan vilka som har vunnit utan att ens ha sett det live på tv. det visas inte förrän nästa vecka.. tråkigt ju.



hoppas du får en trevlig söndag! :)

Jag har skrivit ett inlägg om min längd.

Kolla gärna in det (:

2009-10-18 @ 12:34:26
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0