Dags för match

Godmorgon alla morgonpigga bloggläsare!

Jag har precis gått upp och ska göra mir iordning för innebandymatch i Lindesberg. Samling 10.45 så lär jallajalla. Efter matchen blir det ILFART hem för att kolla på guldstriden på canal+ sport1. IFK Göteborg - AIK. Hejahejaheja AIK!! Matchen börja liksom 15.00 så jag kommer missa lite :(

Aja, vi kollar iaf klart på den här och sedan dra vi ner till FH och tittar på skogs som har hemmamatch. Det blir en rolig dag, men fan om inte AIK tar SM-guld. Då går jag under jorden....


Wish us luck...



Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godmorgon sötaste :)

2009-11-01 @ 11:56:28
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

du kan ju inte hålla på aik! pinsamt :D

2009-11-01 @ 16:31:12
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 19:59:58

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0